Tandläkare, kaffe och huvudvärk

Idag har jag varit hos tandläkaren. Fick förfrågan igår om att komma in på undersökning idag pga en avbokning. Eftersom jag ändå skulle dit snart så blev det ju bra. 

Billy sov när jag åkte och hade inte protesterat när han vaknade och märkte att jag var borta. Underbart! Inte så konstigt eftersom han har jätteroligt med sin pappa, men som sagt så har han ju varit väldigt mammig. 

Fick som vanligt huvudvärk efter tandläkarbesöket. Förmodligen för att man spänner sig. Hade inga hål som vanligt. Skönt det. 

Nu sitter jag och dricker kaffe medan Billy ligger och vilar lite i vagnen. Har märkt att han inte behöver sova mer än 2 gånger om dagen nu, men han får däremot tröttsvackor därimellan och då hjälper det om han bara får sitta i knät en stund eller ligga i vagnen utan att man gör någonting med honom. Sen märker man när han börjar bli sitt vanliga speedade själv igen och då har han fått tillbaka energin. Haha! 

Vi ska strax gå ut. Oscar mekar bil och jag ska fortsätta fixa lite i vårt växthus. Billy tycker oftast att det är väldigt spännande att vara med och titta när vi grejar och tur är väl det, haha!

Ikväll ska Oscar på ett föreningsmöte här i "bygden". Då har jag tänkt träna och titta på Greys anatomy. Det blir allt en mysig dag idag också.

Nu börjar Billy sparka här i vagnen, så nu är det dags att leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0