Puew

Idag har jag skippat min vanliga träning. Har nämligen varit full fart med trädgårdsarbete hela dagen, så jag tycker att det verkligen räknas som träning. Har knappt suttit still. 

Har burit iväg högar med grenar och löv osv och börjat gräva ur en rabatt vid sidan av huset. Säger bara jisses vilket arbete det är att gräva och sen köra supertungt lass med jord och växter med skottkärran till vår lilla kompostplats. Och i denna fantastiska sommarvärme. Räknas definitivt som träning. Har även varit på två raska promenader med Billy när det har varit nap time. 

Nu ska han sova klart i vagnen (han vaknar nog snart) och sen ska vi in och laga mat. Trädgårdsarbetet får fortsätta imorgon och då ska vi även göra ett ryck och få huset ordentligt städat. 

Igår klippte jag gräset i två timmar (ja vår gräsmatta är stor). Hann inte riktigt klart, men eftersom lillen blev jättetrött och megamammig så gick jag in och lekte med honom så fick Oscar klippa klart. Älskar att man kan få så mycket rörelse av att bara göra nytta när man har trädgård!

Nu vaknade Billy, så nu är det slut på vilostunden för mig med, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0