En torsdag

Idag har jag och Billy varit hos hans mormor och morfar i många timmar. De passade honom en stund också så jag kunde uträtta lite ärenden  (läs främst handla gott inför helgen). Hämtade även ut ett paket med kläder till mig. Två träningslinnen och en kimono. ÄLSKAR kimonon. Så fin och skön. Kommer bo i den i sommar. Dricka morgonkaffe utomhus i den. Så mysigt. 

Nu är Oscar inne i stan och köper mat från Sibylla till vårt kvällsmys. Vi har inte riktigt hunnit med varandra den här veckan, så det får bli en cheat-kväll med hämtmat och Vikings på tv. 

Imorgon står egentid på schemat för mig. Jag ska greja i vårt växthus. Har fått en hel del gjort i veckan med en liten mini me som publik, men imorgon är Oscar hemma och utan några speciella planer och då får han vara "huvudförälder" så jag kan få ännu mer gjort och lite mer i lugn och ro. 

Ser såklart fram emot massa familjetid också. Så himla skönt när vi bara myser runt hemma i huset eller trädgården hela familjen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0