Sleeping beauty

Sitter i bilen och väntar på att Billy ska vakna. Vi har varit hemma hos mamma/mormor några timmar. Satte på hög musik med babblarna i bilen och sjöng till för att han inte skulle skrika medan jag körde. Vad hände då? Jo han somnade. Haha! Utan nappen till och med. Det händer typ aldrig. 

Igår var jag hos mamma själv på eftermiddagen, men jag fick åka hem igen efter ett tag för Billy är väldigt mammig när han är trött på eftermiddagarna. Han hade därmed vägrat sova middag och bara skrikit. När jag kom hem blev han jättenöjd och somnade utan ett ljud när vi la oss i sängen. Lilla skruttiga morsgrisen, haha! 

Idag blir han fem månader. Vad fort det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0