Racermamma

Innan halv åtta idag hade jag börjat elda, gosat med Billy, tränat lite mage, kastat ihop en kakdreg, ordnat med disken efter baket, matat Billy och gjort gröt till mig själv. Nu står andra plåten med kakor i ugnen och bebisen ska strax sova i selen. Står och tittar på kissen som är ute och smyger på fåglar. Så söt. 

Och på tal om sött: Billy har börjar klappa vovven här hemma. Så himla gulligt är det!! Igår tog vi sista vilostunden uppe i sängen och efteråt så satt Billy själv en stund och grejade med sina fötter. Bobbie har börjat ligga vid hans fötter, så när han kom och la sig där började Billy känna på honom jätteförsiktigt. Det var så fint och de börjar få så bra samspel de där två. Snart kommer de nog bli bästa vänner. 

En till gullig sak: Igår när Billy sov ute i vagnen gick jag in och gjorde kaffe och grejade lite utanför ytterdörren. Funderade lite på var hunden var för han brukar ju svansa efter. Då satt han så fint bredvid vagnen och höll koll på Billy. Samma sak när jag dammsög igår, så satte sig Bobbie bredvid honom som att han skulle beskydda honom. Mina gulliga små älsklingar!

Idag har Billy på sig ett par jättemjuka, mintgröna byxor. Sånna vill jag också ha, hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0