Mormor och morfar på besök

Nu har vi haft Billys mormor och morfar här på besök. De följde med på vår ett-promenad (tar den nästan exakt samma tid varenda dag), sen fikade vi och lekte med Billy...och så fick jag smita upp och ta en dusch ifred. Det är ju guld värt, sånna där små stunder av egentid. Ska sluta dra mig för att be om hjälp för att kunna göra sånt. Jag visste att mamma ville hit i helgen och jag visste att jag ville ta en dusch efter klippningen, så jag passade på att göra det medan de var här helt enkelt. Nu är det ju inte hela världen att duscha med en bebis på golvet utanför draperiet, jag klarar mig själv, men ibland är det ju skönt att få assistans ändå. Alla som vet hur det är att underhållla en bebis medan man gör... ja vad som helst, vet nog att man inte riktigt kan slappna av på samma sätt som om man gör det själv. Ja, nog tjat om duschen... 
Nu sover Billy i selen så jag ska passa på att titta lite i jotex-katalogen och kanske lite oc. Sen blir det i vanlig ordning kvällsmat och kvällsmys.




Köpte tulpaner idag. Så vårigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0