Kreativitet

Min mamma är väldigt duktig på att rita och min pappa var också det. Har en tavla i vardagsrummet som han har målat. Så himla fint. Den står till och med bredvid en som jag har gjort. Jag har med andra ord ärvt det intresset. Har däremot inte haft tid/ro/inspiration på sistone, men nu är jag SÅ sugen på att dra igång lite igen. Vill fylla huset med tavlor som jag själv har gjort och kan vara stolt över. Jag funderar på att sätta mig vid köksbordet ikväll när Billy har somnat, med ett block och en penna och bara se vad som händer. Tänkte lägga upp några bilder som jag har ritat i hopp om att bli inspirerad själv och kanske inspirera någon annan. 




De här två får nog sitta i Billys rum sen. Den högra gjorde jag till honom medan han låg i magen, innan vi visste om det var en pojke eller flicka.

Dessa två är de jag har påbörjat senast. I somras. Vet inte om jag har lust att fortsätta på någon av dem just nu, så det kanske blir något nytt istället. Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0