Just nu

Sitter i en solstol med hunden i knät. Gick ut med Billy i vagnen när han skulle sova vid halv elva. Han somnade kvart i, och har sovit sen dess!! 2 timmar och 45 minuter nu ungefär. Han brukar sova en halvtimme ungefär i vanliga fall. Vi brukar låta honom sova så länge han vill, för det brukar bli bäst så, men nu börjar jag fundera på om jag ska väcka honom... haha! Kan i och för sig bero på att han krånglade ganska mycket inatt. Han behöver nog ta igen sig lite.

Jag har i alla fall hunnit gå klart promenaden, myst i solen, ätit lunch, planterat om basilika och tagit in alla mattor och filtar som jag hände ut på vädring innan vi gick ut. Har hunnit damma,  dammsuga och städa ena badrummet innan dess. Effektivt!

Nu ska jag nog passa på att hämta sax och klippa vovven lite. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0