Hejdå håret

Nu har jag varit hos en vän och fått håret avklippt. Så kul att träffa henne och så skönt att bli av med lite hår. Känns jättebra hittills! Längtar tills jag ska ta en dusch i eftermiddag, för det är ju liksom inte förrän efter dusch man vet hur håret ser ut på riktigt (känns det som hehe). Hade med mig Billy och han var jätteduktig och hon tyckte att han var jättesöt. 

Nu har vi precis hämtat upp Oscar i grannorten, så nu sitter jag bak med en sovande bebis. Så jobbigt att när han är trött i bilen när jag åker själv med honom så somnar han inte, utan han bara skriker. När jag sitter bak med honom somnar han däremot jättesött i bilen. 

Nu ska vi hem. Jag är jättekaffesugen. Runt halv ett kommer mamma och hälsar på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0