Han sitter!

Det är mycket på gång i bebislärandet just nu. Han är sugen på att krypa, fortsätter utforska rösten, drar sig själv upp till sittandes och har mer och mer börjat sitta helt själv på sistone. Så himla duktig! Så himla stolt mamma! 

Allt gick bra på bvc idag. Han väger precis under 7kg nu och är 62cm lång. Det går så fort! 

Han blev jätteledsen av sprutorna, så jag fick kämpa för att inte börja gråta själv. Fy för att se sitt barn få ont! Som tur var gick det över direkt efteråt och då började han prata och le sitt fina, tandlösa leende mot oss och sköterskan. 

Nu sover han så sött i sitt babynest. Han somnade med sin hand på min kind. Hallå, översvämning av kärlek. 

Nu ska jag se om jag kan väcka sambon som somnade så gott han med till godnattvisorna. Sen blir det lite tvmys (med eller utan honom). 



Kommentarer
Postat av: Helene

Sicken söt :3

Svar: javisst är han! ♡
jossworld.blogg.se

2016-03-17 @ 19:46:27
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0