Gäsp

Skulle gärna känna mig pigg någon gång, men det verkar inte riktigt vilja hända. Idag har jag varit helt sjukt trött under eftermiddagen. Så trött att jag känner mig illamående och lite yr ibland. Nåja. Just nu ligger Billy i sängen och tar dagens sista tupplur, så jag har passat på att ligga och vila under tiden. Tur att man kan göra så när det "krisar". 

Idag har vi, hela lilla familjen, varit på besök hos ett par kompisar som har två barn, varav det yngsta är jämngammalt med Billy. De tittade lite fundersamt på varandra, men lekte på varsitt håll i föräldrarnas knän. Så söta! Och så kul att vi och folk vi känner har jämngamla barn. Billy har ju en kusin som är bara några veckor äldre också. Längtar till sommarn. Vad mycket roligt vi ska hitta på då!

En sak till! Billy har varit ganska gnällig hela dagen och grejat massa med munnen (mer än vanligt)... så jag kände efter lite i munnen... och mycket riktigt är det en liten tand på väg upp i underkäken! Min lilla älskade bebis är på väg att bli stor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0