En onsdagsmorgon

Bebisen sover i selen sen en timme tillbaka. Vi gick upp hela familjen när han vaknade kvart över sex. Det var nog en vecka sen han sov så länge! Han sov även bättre inatt än han har gjort på någon vecka. Han sov bra fram till fyra och sov vidare lite oroligt till fem. Då fick han mat och somnade om till kvart över sex! 
 
Älskar när vi går upp samtidigt allihop och bara myser vid frukostbordet. Sen fick Billy hoppa i selen och då stod jag och Oscar med varsin kaffekopp och tittade ut. Vi hade nämligen 6 (!!) rådjur på besök i trädgården. Så mysigt när det hälsar på djur här, då står vi jämt och bara tittar på dem. Verkligen carpe diem. Älskar älskar älskar verkligen att vi bor på landet.
 
Nu är Oscar inne till stan en sväng och jag ska nog försöka träna lite när Billy har vaknat. Blev så sjukt sugen på yoga igår kväll, men det var för sent och jag var för trött för att göra något då. 
 
Katten spanar på fåglar. Igår köpte jag lite nya blommor också, så det ser lite finare ut i fönstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0