En dag utan bilder

Idag har jag inte tagit ett enda kort. Det gör jag ju varje dag annars nu för tiden, haha! 

Det har i alla fall varit en bra dag som har gått fort. Den började med bebis- och mammamys. Sen åkte vi in till stan och tog en fika med Matilda. Det var första gången Billy var med på café och det gick superbra. Han tyckte att det var spännande och satt jättenöjt i sitt babyskydd bredvid mig och spanade. När han blev trött tog vi en promenad så han kunde sova, sen åkte vi hem. 

Då blev det i princip bara mat för hans del och sen var det sovdags igen. Han fick sova utomhus i vagnen. Han somnade jätteduktig utan rörelse, så jag kunde sitta och ta det lugnt i en solstol bredvid med en vovve i knät. 

Sen var det dags att väcka pappan i familjen för sen fick vi besök av mammas föredetta man. Han har under många många år varit som en extrapappa för mig. Han fick gå rundtur i huset, busa med Billy och så var han så snäll och visade hur jag ska deklarera eftersom jag sålde min lägenhet förra året. 

Nu har jag gosat ner mig med morgonrock och filt i soffan och ska titta på Lyxfällan, medan Oscar sitter vid datorn. 

Det blev helt enkelt en väldigt bra dag!

Eftersom jag inte har några bilder får ni en bild jag tog här om dagen. Billy har sån skön sovstil ibland. Haha! Här om kvällen när jag gick upp och la mig låg han förresten med benen i luften och pillade på fötterna i sömnen, haha! Älskar att han är så underhållande. Det märks också att han gillar när han får oss att skratta, så han gör sig gärna till lite extra när han gör saker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0