Doften av bebis

Alltså jag älskar doften av bebishud. Min bebis hud. Så mysig. Det går liksom inte att beskriva. Nu ligger jag och bara tittar på honom medan han sover och sniffar lite på hans små händer. Har inte förstått det förut, när folk har sagt att bebisar luktar gott. Nu förstår jag!
 
Dagen har varit så himla skön. Nöjd bebis som inte har gnällt så mycket som på sistone. Vi har haft det så himla mysigt bara. Fick sovmorgon tills jag vaknade halv åtta, då åt vi frukost (jag med Billy i knät - det är där han är nöjd). Sen hade jag bebismys medan Oscar grejade ute och eftersom Billy sov en bra stund passade jag på att träna en snabbis och sen läsa bok. När Oscar kom in åkte vi och handlade och sen spenderade vi resten av eftermiddagen i köket. Vi gjorde biffar, kokt potatis och gräddsås till middag, mums! Eller ja, Oscar gjorde det mesta medan jag lekte med Billy, hehe. Sen körde vi vår vanliga kvällsrutin: blöjbyte, godnattsaga och kvällsmat för lille herrn. Och sen avrundade vi föräldrar dagen med en film. Sådär perfekt som alla dagar borde vara.
 
Nu ska jag lägga mig och sova bredvid mina två killar (och med vovven vid fötterna - snart kommer nog kissen också).Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0