Another sunny day

Godmorgon! Eller ja, godmiddag känns det snarare som. Billy vaknade runt fyra och ville ha mat och hade väääldigt svårt att somna om sen. När han väl hade somnat om ville katten desperat gå ut och sprang runt och jamade. Ja, och därmed väckte hon Billy. Trodde han somnade om medan jag gick ner och släppte ut katten (såg att klockan då var halv sex), men när jag kom upp låg han och stirrade på mig. Dock så somnade han om ganska fort då och vaknade vid halv sju igen. 

Då gick vi ner och grejade lite. Jag körde lite lite träning medan han låg och babblade med mig på yogamattan. Sen fick han gröt och ersättning innan vi tog oss en promenad. 

Nu har jag precis ätit frukost och Billy har fått mat igen. Snart kommer nog Oscar ner också. Bra dag hittills!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0