Trött, så trött

Billy har varit lite förkyld på sistone så igår sov han låånga stunder under dagen. Han behövde nog mycket sömn för att återhämta sig. Idag har han varit mer som vanligt och sovit tre gånger i en halvtimme. Jag gick upp med honom klockan sex, Oscar vaknade halv åtta och gick ut och grejade med plogen. När han kom in och hade ätit vid tre så tog han Billy i selen för det var dags för en tupplur igen. SÅ skönt. Vi har nämligen lekt och busat konstant under dagen för han har blivit uttråkat direkt när jag inte har gett honom uppmärksamhet. Så när Oscar kom in hade jag nog använt upp all min underhållning... orkade liksom inte vara rolig längre, haha! Nu är det med andra ord skönt att få slappa i soffan en liten stund, men vi har haft en väldigt mysig dag, jag och lillplutten. Han har varit med mig på yogamattan medan jag har tränat lite (snacka om multitasking när man kör plankan och samtidigt skojar med bebisen som ligger bredvid), han har myst och busat massor i mitt knä och i soffan, han har tittat på medan jag gjorde linssoppa och satt sen i bumbon och stirrade på mig medan jag åt, haha! Vi har även varit ute på en ganska lång promenad i det fina vädret. Så skönt! 

Nu vaknade han precis så nu blir det lite bebismys innan det är dags för kvällsmat och sen kvällsrutinerna. 

Gladaste bebisen så länge mamma underhåller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0