Superwoman

Kör super-mama-mode idag. Pappan somnade i soffan efter frukosten. Helt okej eftersom han har gett mig två sovmorgnar i rad. 
Jag har under tiden gjort mig iordning, tänt i pannan, diskat miljoner nappflaskor och börjat rensa i ett av våra köksskåp (mer hinner man inte åt gången, har redan fått avbryta första gången för bebismatpaus), allt medan jag pratar, låter, leker med en bebis som tycker att mamma in action i köket är SÅ spännande. Haha! Min lilla gulleman. (Wops, nu tänkte jag precis stoppa hans flaska i munnen istället för min kaffekopp, virrigt som vanligt).

Nu behöver nog mitt kära kökssällskap sova lite så nu blir det lite gullegull innan jag fortsätter. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0