Sådan far sådan son

Oscar och Billy ligger sida vid sida brevid mig... EXAKT likadant, och sover. Haha, så sött! Det är tyvärr för mörkt för att ta kort. 

Nu är i alla fall nattningen avklarad för en halvtimme sen ungefär. SÅ himla skönt att kvällen har gått från att vara en kamp till en mysig familjestund. Till och med djuren brukar vilja vara med i sängen när vi kör kvällsrutinen. Älskar min lilla familj så mycket, och älskar min karl så mycket mer för varje gång jag ser honom med vår fina son. 

Tog en bild förut på hur det ser ut när Billy har legat på skötbordet en stund. Antingen så ser det ut såhär eller så ligger han på sidan så det är omöjligt att få av och på blöjan. Lilla tokbebis! Och så skrattar han som att han gör bus med flit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0