Morgonpigg bebis

05.50 vaknade vi denna söndag. Då ville bebisen inte sova mer, så det var bara att vakna själv också... Pappan i familjen är dock expert på att sova genom allt, så han fick sova en stund till. Nu är klockan halv åtta och pannan är tänd, tvättmaskinen igång, frukostägg står på spisen och bebisen hänger i selen, har precis ätit och ska nog strax sova en stund. Gäsp. 

Min feber verkar ha försvunnit, men både Oscar och bebisen lät lite krassliga imorse. Nu verkar det dock ha gått över, så vi får väl se. Vi har ju varit pyttelite halvförkylda länge, så jag hoppas att det fortsätter så och inte bryter ut. Idag blir nog en lugn dag med andra ord. 

Mitt sällskap igår när jag gjorde mig iordning på morgonen. Här slipper man känna sig ensam, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0