Men åh

Appen krånglar. Och jag råkade klicka bort den när jag hade skrivit ett långt inlägg. SUCK. Kortfattat: pms på ingång tror jag, har känt mig fet och ful hela veckan = ganska bra för då har jag även tagit promenad varenda dag och tränat flera dagar. Har tränat med Billy bredvid mig på yogamattan. Han är oftast nöjd så jag hinner träna runt en halvtimme eller nåt. Han ligger och tittar och babblar, så sött. 

Har även börjat lite med Tuplermetoden för att träna upp magmusklerna från grunden. Det går ut på att man spänner ut magen vid inandning och suger in magen så långt man kan vid utandning. Har gjort det många gånger, främst igår och idag. Idag är jag uppe i 400 gånger! (Det rekommenderas dock 1000 gånger per dag, men det känns rätt sjukt). 

Ikväll blir det mumsig fredagsmat. Potatisgratäng med kött, broccoli och sås. Gratängen står i ugnen, så det luktar gott i köket nu. Billy sover i selen så nu ska jag passa på att läsa lite bloggar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0