Mammamys

Idag har mamman bokat in lite egentid, så just nu sitter jag på Som hemma och äter chokladboll och dricker kaffe. Har precis ätit en god club toast till lunch också. Because I'm so worth it! Så skönt att bara sitta här själv. Trodde att det skulle kännas konstigt, men icke! Det kanske är för att jag är så van att aldrig vara själv, hihi. Innan jag gick hit fyndade jag tre böcker på bokrean. Nu återstår bara att få tid till att läsa, men det ska väl gå att ordna. 

Strax ska jag börja åka hemmåt. Ska bara hämta ut ett paket på vägen, med bebiskläder! Sen blir det nog en solig promenad med Billy om vädret håller i sig, medan Oscar ska meka med vår plogbil (ja, vi har en sån). Så skönt nu när jag har fyllt på med lite energi. Nu saknar jag min lilla bebisboss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0