Hell yeah!

Idag fick den här mamman lite sovmorgon och pappan fick ha morgonpasset med minibossen. Det var längesen jag fick sovmorgon nu, så det var jag värd! Sen gick jag upp och påbörjade dagen med pussar till mina pojkar och sen en grön smoothie med massa nyttigt i och en macka med massa frön på. Och en kopp kaffe såklart. Alltid en kopp kaffe. 

Igår var jag på stan och köpte lite kläder. Det var så skönt med lite egentid och så fick jag med mig en del hem till min nya mammakroppvänliga garderob! 

Idag ska vi nog ta en sväng till Billys farmor och farfar och i eftermiddag ska vi testa att göra egna sötpotatispommes (aldrig smakat) med pulled pork till middag. Tisdagslyx! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0