Happy monday eller nåt

Kan inte påstå att veckodagarna spelar så stor roll nu när vi är föräldralediga båda två. Skönt! 

Igår kväll hade vi föräldrar lite soffmys när lillen hade somnat. Vi har ju köpt en babyvakt men inte använt den speciellt mycket, men igår gjorde vi det och det gick jättebra. Vi tittade på tv och åt glass. Skönt att kunna vara bara vi fastän bebisen är hemma. Hittills har vi mest tittar på tv uppe när han har somnat så han slipper vara själv, men det är ju skönt att kunna göra saker även efter han har somnat eftersom han oftast gör det 18.30-19.00. 

Just nu sitter vi i bilen och väntar på pappa Oscar som är inne på Biltema. Billy är nyvaken och sitter och pillar med sin filt. 

Idag har vi inga planer direkt. Jag ska börja beställa hem kläder i storlek 74, eftersom vi just nu använder 62/68 och inte har mycket kläder i större storlekar. Ska även titta efter lite nya leksaker till honom. 

Hoppas på fint väder den här veckan för jag behöver verkligen lite uppiggande sol! Har även planerat in lite egentid i form av en sväng till bokrean i mitten av veckan. Vill börja läsa lite mer igen för det är ju så mysigt! 

Det var allt jag hade för tillfället. Nu ska jag mata bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0