Godmorgon från oss

Imorse vaknade jag på riktigt menshumör vid fem av att en bebis inte ville sova mer. Gäsp. Och innan dess hade han krånglat med nappen hela natten. Vi är ganska trötta här idag med andra ord. 
Men, när Oscar åkte iväg och lämnade in vår bil för fix av en elgrej, sov Billy i vagnen i en halvtimme... och då... wait for it... tränade jag! Applåder, tack. Inte för att jag blev piggare av det och jag har fortfarande mensig huvudvärk, men jag kände mig ju lite duktig i alla fall. Nu sover......., nej vänta, nu vaknade han precis från dagens andra lur, så nu ska jag roa bebis. (Nu sitter han här i knät och piggnar till och jag ska nog göra mer kaffe tror jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0