Familjemys

Alltså, bästa grejen: Oscar och jag är lediga samtidigt under hela februari. SÅ mysigt. Den där pressen släpper lite när man inte är själv med bebis lika mycket och man kan slappna av på ett annat sätt och bara njuta. För vi njuter verkligen av pappamyset både jag och bebis. Billy skriker av skratt när Oscar härmar hans läten och både jag och Oscar har skrattat massor åt den lilla gullungen idag. Han har varit så glad och nöjd hela dagen och vi har haft en så skön dag. Den började med att jag fick sovmorgon, fastän jag kunde inte sova så jag gick ner vid halv nio. Sen har jag stekt pannkakor till lunch med en lekande pappa och bebis i köket. Sen tog vi en lång promenad i det fina vädret för att lapa lite sol och när vi kom hem badade vi lillen. Sen vilade vi en stund i sängen hela familjen innan det var dags att laga carbonara till middag. Efter det följde kvällsrutinen med kvällsersättning till Billy och sagostund för hela familjen. Både bebis, pappa och mamma somnade, haha! Nu har Billy precis ätit och somnat om och vi föräldrar tittar på tv i sängen. Vill att varje dag ska vara såhär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0