En till frukost

Jag gillar att göra frukost som ser fin ut. Då blir det liksom roligare att äta. Förr har jag inte gillat frukost, men det gör jag när jag kan göra den lite extra fin.

Nu sitter bebisen i sin gunga och myser medan jag läser lite bloggar. Kör storkok av alla hans flaskor och nappar och har precis dammat. Tänkte passa på att dammsuga efter lillens nästa tupplur, något jag har tänkt göra i ungefär en vecka.... livet som småbarnsförälder i ett nötskal känns det som. Det känns som att man bara lallar runt och inte gör något, men ändå hinner man knappt få något gjort. Haha! Men så länge vi har rena kläder och handdukar, varmt i huset och rent porslin så får väl resten vänta lite längre än vanligt. 

I eftermiddag ska jag skänka lite blöjor som är för små för Billy till en bekant som precis har fått barn och sen ta en fika med min fina mamma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0