En lördag

Idag har vi hälsat på ett par kompisar som har två barn, varav ett av dem är en bebis i samma ålder som Billy. Så mysigt! Han tyckte att det var jättespännande, men sen blev han, i vanlig ordning, skrikig och övertrött när vi kom hem, fastän han sov hela vägen hem (40min ungefär). Tillslut somnade han med huvudet på min bröstkorg. Nu myser han med sin pappa en stund. Snart blir det matlagning och innan man vet ordet av är det dags för godnattsaga igen!

Jag och Oscar började titta på Making a murderer igår. Så himla hemskt. Vi hann dock bara titta på ett avsnitt innan klockan blev kvart över nio och en väldigt trött mamma somnade utan att borsta tänderna... Tänkte precis innan att "äsch jag borstar tänderna när Billy vaknar inatt"...men grejen var, att han sov HELA NATTEN från sju på kvällen till sex på morgonen. Helt ofattbart, men han har börjat sova 9-10 timmar åt gången allt oftare på sistone. Så himla skönt!



Visst är de fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0