En frukost

Idag låg jag och latade mig i sägen i 1,5 timme efter att Oscar gick ner med Billy. Läste bloggar (får inte nog av mammabloggar!!), bloggade själv och gjorde lite magövningar. Nu sitter jag och äter frukost i köket medan killarna är i vardagarummet. Lillen sover. Hällde i lite havredryck med chokladsmak i muggen och värmde innan jag hällde på kaffet, och HIMMEL vad gott det blev. Jag älskar havredryckens lena smak, mums mums. Igår köpte jag hem den med chaismak och ska testa den när det här paketet är slut.

Idag ska vi bara ta det lugnt här hemma. Eftersom vi har märkt att Billy lätt blir överstimulerad just nu så tar vi åtminstone en vilodag hemma mellan våra små familjeäventyr. Igår var äventyret att han satt i selen medan vi handlade på maxi. Sen skrek han massor på kvällen. Är helt övertygad om att det har med utvecklingen att göra eftersom det inte har blivit så förut.

Nåja, nu ska jag fortsätta njuta av mitt goda kaffe och sen ta mig en dusch (utan bebis för en gångs skull!)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0