En bra söndag

Dagen började med sovmorgon till nio för min del eftersom jag hade lite bebiskrångel inatt. Jag brukar ta det mesta på nätterna så tar Oscar upp Billy på morgonen när han vaknar. Helt okej fördelning tycker jag, eftersom jag vaknar lätt på natten, men det gör inte Oscar. 
 
När jag kom ner åt vi frukost och sen tog vi en promenad innan Oscar skulle iväg ett par timmar. Då började jag baka bröd medan Billy satt i sin sitter och tittade på. Han älskar verkligen att titta på när jag grejar i köket, så det är oftast där vi hänger.
 
 
När bakningen var klar tog vi en promenad igen. Så himla skönt att vi har kommit igång med det nu och att vägarna tillåter promenader nu. Medan jag promenerade bestämde jag mig för att jag vill klippa av en bra bit av mitt hår. Har varit sugen i några månader eftersom det blir trassligt så himla lätt nu för tiden och så älskar Billy att dra i det. När vi kom hem skrev jag därför till en kompis som är frisör och frågade om hon kan klippa mig, och vips så fick jag en kompisdejt/klippning nästnästa helg. Spännande! Det som är trist är ju att man oftast ångrar sig ett tag efter man har klippt av det långa håret... men jag har inte tänkt klippa så jättekort, så det tar ju inte såå fasligt lång tid innan det växer ut igen. Tycker att håret växer som ogräs efter graviditeten. Mamma har klippt ett par centimeter flera gånger, men det känns ändå längre än någonsin nu, haha! Nåja. Det ska bli skönt. 
 
Nu har vi nattat Billy för en stund sen så nu blir det nog lite netflix för oss föräldrar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0