Böcker och kläder

Tänkte visa böckerna jag köpte idag. En med John Ajvide Linqvist. Älskar allt med John Ajvide Lindqvist så det ska bli spännande att läsa den. Älskar även Bridget Jones-böckerna, så roliga, så den nya ska bli kul att läsa! Tänkte dock börja med en deckare jag köpte, jag som inte gillar deckare, men dem här verkar humoristiskt skriven och i min smak. Får väl peta in lite läsning medan lillen sover nu framöver. Läsning är så avkopplande och jag har alltid läst MASSOR, men på sistone har jag liksom glömt bort det. Men nu är det dags igen. Sen jag fick barn har jag verkligen börjat tänka mer på vad jag vill prioritera att lägga tid på för min skull. Vad jag mår bra av att ladda upp mina batterier med. Det här kan nog vara en sån sak. Jag tror att en väldigt viktig del av föräldralivet är att även spendera kvalitetstid med sig själv och inte glömma bort att lägga tid på sånt som är bra för själen. 

Nog om det. Nu kommer bilder på böcker och uuurgulliga kläder som jag hämtade hem idag. Utöver det jag har tagit kort på köpte jag två bodys i jättemjukt och skönt tyg, en blå och en mjukt mintgrön. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0