Too far awaaay

Alltså, nu har Billy sovit rätt bra i sin spjälsäng under ungefär 1,5 veckas tid. Han har hittills inte sovit sämre där än i nestet mellan oss. Jag har dragit ner spjälskyddet litegrann i övre hörnet så han kan se mig när jag ligger på min plats i sängen. Perfa med andra ord. 

M E N.... mamma tycker att lilla gossen ligger på tok för långt bort!! (Spjälsängen är hela 20dm ifrån mig) 
Alltså, jag brukade ju jämt gosa in mitt ansikte i hans små underbart doftande händer när jag kom och la mig bredvid honom i sängen förut. Nu känns det mest som att jag är lite överdrivet närgången om jag kör ner huvudet i sängen för att kvällssniffa lite. Hm... konstiga problem man har ibland.

Hoppas ändå att han fortsätter sova bra där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0