Så nöjd

Idag är jag så fruktansvärt nöjd med livet.

Dagen började med en enorm rastlöshet, så jag packade in bebis med tillbehör (haha!) i bilen och åkte in till stan för att hämta ett paket och handla lite. 

En jättetrött Billy somnade dock ungefär samma sekund som jag startade bilen och sen sov han så gott i 1 timme och 20 min. Alltså, sådär gott så att man verkligen inte har hjärta att väcka honom, så jag brummade runt lite, tankade, parkerade vid sjön och bara tog det lugnt och köpte tillslut lunch i Mc-driven. Såfort jag började prassla med matpåsen öppnades två nyfikna ögon och jag satte mig i baksätet och åt lunch bredvid min underbara nyvakna son. 

Sen hämtade vi paketet och åkte hem till mamma/mormor och hälsade på en stund. Därefter sov han hela vägen hem. 

Väl hemma blev det lek nermysta i soffan med massor av leksaker. Han börjar bli så stor vår kille och det är så fantastiskt att få följa hans utveckling. Just nu vill han så gärna börja krypa och sätta sig upp från liggande. Han börjar sitta stadigt längre stunder och vi är så himla stolta över vår bebis.

Mitt hjärta smälte förresten här om dagen när Oscar kom in i köket, gick fram och pussade på Billy i matstolen och sa "jag älskar dig" till honom. Alltså, kan hjärtat svämma över mer av kärlek??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0