Plötsligt händer det

Igår kom Billy på hur man vänder sig från rygg till mage. Så himla glad blev han. Sen dess har han såklart gjort det några gånger. Det var lite svårt för honom att komma ihåg hur han gjorde i början, men nu verkar han kunna göra det utan problem. Mammahjärtat svämmar över av stolthet när han lär sig nya saker. Det krävs verkligen inte mycket för att man ska vara stolt över sitt barn. 

Idag har han varit glad och nöjd i princip hela dagen. Kanske för att han äntligen klarade av det där som han har försökt med ett tag nu. Vi var hos mamma från 10.30 till 15.30 idag. Fick smörgåstårta och massa kaffe. Mums! Billy tycker verkligen att det är SÅ himla roligt att träffa andra människor just nu. Han kanske börjar bli trött på att hänga med mamma så mycket, hehe. 

Nu spelar Oscar lite, så jag ska passa på att titta på ett avsnitt av vampire diaries och sen lite OC. Ligger i soffan under ett stort täcke. 

Imorgon ska jag ta med mig Billy och hälsa på på mitt jobb. Så spännande att få visa upp min älskade pojke! Jag saknar verkligen mina fina arbetskamrater också. Sen jobbar Oscar kväll, så då tänkte jag inviga crosstrainern som jag fick med mig från mamma idag. Verkar inte finnas någon som tror att jag faktiskt kommer att använda den. Vi får väl se. Jag tycker i alla fall att det känns skönt och peppande att den står här i vardagsrummet nu. 

Dagens bebis i så söt nalletröja.

Dagens frukost som såg så fin ut. Älskar när maten ser fin ut!

Gårdagens bebis som sov så himla fint i sin spjälsäng. Försöker börja vänja honom vid den, sakta men säkert. Risken finns nog att jag får mer separationsångest än han när han ska börja sova i egen säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0