How awesome am I??

Okej. Idag ger jag mig själv en stor klapp på axeln. Idag har jag avklarat fjärde veckan med träning måndag-fredag. 

Inga sötsaker på vardagarna såklart, plus att jag har ansträngt mig mycket för att äta extra nyttigt. Det har blivit en del smoothies, gröt, ägg, massor av vegetariska rätter och har testat nyttigare alternativ till vanlig pasta. Senast lagade jag en laxrätt med kikärtspasta till. Det var gudomligt gott och mättande. 
Har även hållit hårt på att inte småäta efter middagen runt klockan fem. Har bara brutit detta någon enstaka dag då jag inte haft så bra aptit vid middagen, och på helgen. 

Träningen har bestått av minst 30 min på crosstrainern varje dag + runt 3 kortare styrkepass i veckan. Utöver det har vi börjat greja mycket i trädgården nu (stor trädgård = myyycket att göra) och där blir det ju en hel del vardagsmotion. 

Jag har varit ganska bitter över att ha känt mig större än någonsin under tiden, men nu börjar det nog faktiskt märkas skillnad. Både jag och Oscar tycker att magen har börjat bli plattare och det känns sååå peppande! 

Idag har jag därför beställt lite nya kläder. Oscar hade besök förut så de underhöll Billy. Därmed kunde jag sitta i lugn och ro och titta efter kläder. Så mysigt! Det blev 2 toppar, 1 klänning (för 59kr, hallå, huuur billigt???), 2 träningslinnen och 1 kimono. Det är jag värd. Plus att kalaset bara gick på runt 600kr. 

Såhär såg det ut nyss medan Billy sov. Nu har han precis vaknat och sitter ingosad bland kuddarna bredvid mig. Mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0