En tisdagskväll

Dagen har varit lugn. Vi var bara inne till stan och handlade lite småsaker innan Oscar skulle iväg och jobba på eftermiddagen. 

När han hade åkt ställde jag mig och gjorde massor av korvstroganoff och Billy somnade så gott i vagnen medan jag hade igång köksfläkten och slamrade med disk osv, haha! Sen sov han i två timmar (!!), så det blev bara en (lång) eftermiddagslur för honom idag. Nio matlådor blev det och så middag till mig. Eftersom maten var klar rätt tidigt så blev middagen vid klockan fyra istället för fem, så nu äter jag lite kvällsfika efter lite kvällsträning för att slippa bli dödshungrig mitt i natten. Sen ska jag titta klart på ett avsnitt av Sons of anarchy innan jag nog kryper ner bredvid Billy ganska tidigt.

Jag hade egentligen tänkt skriva ett inlägg om Billys utveckling, men det blir inte av just nu. Vi får se om det blir av senare eller någon annan dag. 

Står emot mitt menssug efter chips och choklad och äter frukt/bär och knäckebröd istället. Onyttigheterna får vänta till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0