En ny vecka

Idag känner jag mig fin och duktig. Vilken grej! Dagen började med att jag fick sovmorgon då underbara Oscar fick upp med Billy vid fem. När jag kom ner syntes det att det skulle bli fint väder idag och när jag åt frukost sken solen in i köket.

Mellan Billys förmiddagslurar testade vi sittdelen till vagnen och han tyckte att det var jättespännande att sitta i den! Funderar på att testa den på promenad någon dag framöver, eller kanske redan nu i eftermiddag. 

När han sen somnade för andra gången passade jag på att dra igång veckans träning! Han sover fortfarande och har gjort det i över en timme nu. Hann både stå på crosstrainern i 30 min (har fått upp tempot nu, så skönt!) och sen lite övrig träning i ungefär 20 min. Mycket bra start på veckan! 

Efteråt kände jag mig inte direkt hungrig eller sugen på något, men eftersom jag lätt både blir på dåligt humör och får huvudvärk om jag inte äter regelbundet så slängde jag ihop en skål med gröt på fiberhavregryn och chiafrön. 

När Billy har vaknat ska vi gå ut och få lite frisk luft och njuta av det fina vårvädret. En riktigt bra start på veckan hittills!

Det går så fort. Titta vad stor han ser ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0