En bra lördag

Idag har varit en bra dag. Fick sova till klockan sju eftersom Oscar gick upp med Billy vid halv sex. Runt åtta åkte Oscar sen hemifrån för han skulle iväg och åka cross. Jag och Billy tog det lugnt till klockan tio och då åkte vi in till stan. Det var tänkt att vi skulle till mamma, men de skulle hem till mammas svärmor och hjälpa till med fönsterputsning, så vi hängde på dit istället eftersom hennes sväris verkligen älskar bebisar. 
Blev bjuden på mat och fika, och Billy tyckte att det var jättespännande att vara på ett nytt ställe. 

Nu är vi hemma igen och väntar på att Oscar ska komma hem. Om han inte kommer hem för sent tänkte jag ta mig en läsarstund ute på altanen. Sen ikväll har vi tänkt köpa hem pizza och mumsa på framför tvn efter att Billy har somnat. Jag äter pizza max två gånger per år, så det känns väldigt festligt. Haha!

Passade på att ta kort på Billys söta skor medan han sov i bilen när vi hade kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0