6 månader

Idag är vår bebis 6 månader, ett halvår. Redan?! Som många säger så har tiden gått sjukt fort samtidigt som det är helt ofattbart att vi har haft ett liv utan honom. 
Han driver mig till vansinne ganska ofta, men får mig ännu oftare att fullkomligt svämma över av kärlek. Nu har jag precis nattat honom (själv eftersom Oscar jobbar) och jag blir så rörd av att se honom ligga och sova så gott. Det är så fantastiskt egentligen att han blir lugn och kan somna av min röst, beröring och närhet. Jag, av allt som finns i hela den här världen, är hans trygghet. Det är så ofattbart, underbart och smickrande (och jobbigt ibland såklart när ingen annan duger). 

Vackra lilla barn, jag kommer älska dig till livets ände och skydda dig från allt ont så gott jag bara kan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0