En måndagskväll

Idag är första gången Oscar jobbar eftermiddag. Jag var ganska nervös inför det, eftersom Billy brukar kunna vara väldigt gnällig framåt eftermiddagen/kvällen och de senaste kvällarna har han varit typ omöjlig att natta pga konstant hunger ungefär. Tror att lillen är i en tillväxtperiod nu och att det är därför han äter som en häst. Idag har han dock fått hänga på mig i selen större delen av dagen och han har varit rätt nöjd med det tror jag. 

Nu har jag lite egentid med honom på magen. Han sover och jag tittar på Gilmore girls, dricker te och tittar efter julklappar på nätet. Och klappar lite på hunden som ligger nära oss som vanligt. 


Vårt vardagsrumsbord är jämt överfullt nu för tiden. Jag har jämt massa vatten framme så jag slipper torka ut medan jag ammar och oftast nånting att äta så jag inte glömmer bort att fylla på med energi. Och så lite nappar osv. Handdukar ligger förövrigt också ÖVERALLT, med och utan rester av bebisspyor, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0