Produktiv dag

Som vanligt när jag ska jobba eftermiddag blir jag lite extra produktiv. Idag har jag hunnit med en del grejer. Dagen började med en ny upplevelse - gynundersökning. Det gick ju bra. Kanske inte det trevligaste man kan göra såklart, men ändå, nu är det gjort. Åkte till konsum och handlade bakgrejer, åkte hem och bakade Oscars favoritkakor för han hade önskemål om att få ta med sig sånna till jobbet... idag egentligen, men det får bli imorgon istället. När kakorna var klara körde jag ett träningspass för mig själv i vardagsrummet. Och nu har jag precis klickat hem lite mer pennor. Hehe! Får aldrig nog. Så fort jag sitter och pillar kommer jag på nya saker som jag skulle vilja ha. Nu på sistone har jag väldigt gärna velat ha någon vit penna som fungerar att dra över färg man redan har applicerat. Jag har två vita pennor just nu men ingen av dem funkar. SÅ efter att ha letat på ett flertal hemsidor har jag nu hittat några olika typer av vita pennor som jag har läst ska vara bra. Jej! Blev en liten belöning till mig själv för att jag var duktig och pallrade mig iväg till vårdcentralen. Haha! 

Nu ska jag sätta mig och rita en stund innan det är dags för lunch och sen jobb. Imorgon har jag inte något pass på schemat och har även tagit bort min tillgänglighet. Jag jobbar nämligen BARA kvällar denna vecka (4st) och Oscar jobbar bara förmiddag = jag åker till jobbet ungefär precis innan han kommer hem och han har redan gått och lagt sig när jag kommer hem eftersom han börjar klockan sex. Suck. Så imorgon har jag bestämt att jag ska vara ledig. Det var jag igår också för då behövde vi tid till att kunna storhandla. Så skönt att ha det gjort. Nu behöver vi nog inte storhandla på ett bra tag igen. 

Nåja. Det var allt för tillfället. Nu ska jag drömma mig bort i mitt skapande och min mysiga playlist. Och kanske knapra på en nybakad kaka..... Kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0