En händelserik födelsedag

Ja alltså. Jag känner mig fortfarande lite omtumlad efter gårdagens avrundning. 
Jag hade en jättemysig födelsedag.Väldigt lugn. Pysslade med hushållssysslor, tog en långpromenad med Bobbie i solen (och sprang in i mamma, hennes man och deras hund så vi fick en sväng med dom också). Sen satt jag och ritade en del och myste framför tvn. 

När andra hälften kom hem från jobbet vid sex åkte vi till en restaurang och åt middag. Jag tog ett glas vin, vi pratade om allt och inget och allt vara bara så perfekt. 

När vi kom hem skulle jag kolla något på datorn och jag sa till honom att jag är så himla glad att jag har honom.  Sen när han skulle till köket och göra te till mig och jag gick till soffan hade han smugit fram en ask på vardagsrumsbordet med två ringar i, bara sådär. Jag höll väl ungefär på att smälla av och ropade in honom i vardagsrummet så han fick förklara sig. Kort och gott så är vi förlovade nu. Känns overkligt att ens säga orden. Fastän vi har pratat om det några gånger kom det som en chock för jag trodde inte att han skulle överraska mig så med det när det väl skulle hända. Haha! Men jag är så himla glad. Och det känns så himla rätt. Det känns verkligen som att vi kompletterar varandra. Vi är så himla olika men inte så att det blir fel, utan så att det blir helt rätt helt enkelt. 
Har dock inte ringen på mig än. Den var lite stor så vi ska åka till stan och fixa det när han kommer hem vid två. Ååh. Känner mig hög på kärlek ♡ 

Nu har jag precis tittat klart på the notebook och ska sätta mig och försöka göra klart den beställda superhjältestavlan. I allt virrvarr av inspirationsbomber och nya pennor har jag pysslat med annat istället på sistone. Men idag ska jag försöka ta mig samman och ordna med hjältarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0