Timmmis timmis

Jobbade måndag och tisdag. Nu vet jag inte hur resten av veckan ser ut. Har sökt fem jobb i alla fall. Har även varit ute och sprungit lite och igår tog jag och mamma med oss hundarna ut på skogspromenad. Har sovit dåligt flera nätter men inatt sov jag nog sammanlagt 10-11 välbehövliga timmar. Efter jobb 7-16 och promenad med mamma så somnade jag typ i soffan efter maten vid sju och sen sov jag väl största delen av tiden fram tills tio när jag gick och la mig i sängen.. haha.

Idag gick jag upp strax efter halv sju för att vara redo för eventuellt jobb. Fick dock inget sms så jag tog en liten springtur, åt frukost i sängen framför tvn och nu viker jag tvätt.

Vi får se om eftermiddagen bjuder på jobb eller inte och jag har inte bestämt alls vad jag ska pyssla med. Kanske blir lite städ i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0