Lördagsnatt without sleep

Godmorgon! Ska strax brumma iväg till lördagsjobb. Sen blir det firande i förskott av mamma. Blir nog en bra dag!

Har dock sovit sjukt dåligt. Först vaknade jag flera gånger av att sängkompisen snarkade. Så insåg jag nån gång att jag var kissnödig och var tvungen att gå upp. Tillslut la jag mig i soffan och där tog katten över. Hon skulle prompt leka med en plastbit och när jag argt tog bort den gick hon runt och jamade istället... Vad är det med katter och viljan att vi människor ska gå upp runt fyrasnåret?! Nåja. Nu är jag i alla fall redo för jobb efter tandborstning. Får hoppas att jag sover bättre inatt! Då brukar jag inte störas av varken snarkningar eller kattläten (hon brukar gå runt och prata lite för sig själv om nätterna, inte högt men tillräckligt för att det ska vara störande).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0