Kort update

Väntar fortfarande på måndagens spännande samtal. Blir så trött på att gå och vänta. Gå och undra. Gå och undra. Men det finns ju ingen poäng medatt hetsa upp sig. Spenderar kvalitetstid med djuren och pysslar i hemmet. Idag har jag tänkt rensa lite i köksskåp, eller garderober... eller både och. Har redan brummat cykel till affärn. Oscars bil är trasig. Så han har min och försöker fixa sin. Jävla oflyt hela tin! Som Pölsa hade sagt.
Igår kväll bestämde jag mig för att träna. Gjorde en massa jobbiga grejer 3×10 gånger. Puew. Mina ben var nog inte så vana vid rörelserna för dom är lite chockade fortfarande...

Nåja.
Tänkte avsluta med ett fint citat av ingen mindre än Emma Watson. Älskade hennes tal om feminismen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0