Soon off to work

Idag har jag en kort arbetsdag. Det är ju skönt det. 11-14.30. Snart ska jag pallra mig upp ur soffan och smeta på mig lite smink så jag ser representabel ut. Sen blir det en snabb hundkiss innan det bär av mot jobbet. Myspys! Kissen kör race i lägenheten just nu: spelar fotboll med pennor, försöker klättra i gardiner och är allmänt busig. 

Igår grejade vi lite här hemma så det är himla fint i köket nu. Beställde just en ljusslinga att lägga i fönstret eftersom vi förtillfället inte har någon ordentlig fönsterbräda där och jag vill ha lite ljus i fönstret. Kom på den briljanta idéen igår, att man ju kan lägga en ljusslinga där så blir det nog jättemysigt! Kunde inte motstå att beställa en jättesöt mugg också. Älskar när saker är på rea! Utöver det har jag suttit och spånat lite på julklappar. Vet nog vad sambon ska få och har idéer om en gemensam julklapp till min familj. Mina bröder är svårast att köpa till, så vi får se vad det blir!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0