Drawing makes me happy

Igår var ungefär värsta mensdagen ever, för den som ville veta. Allt kändes hopplöst. Tårarna var inte långt borta alls och jag grät till och med några skvättar för helt konstiga grejer. Ibland alltså är hormonerna helt knas. Idag känns det bättre men ändå lite halvgråtigt. Har dock hittat något som helt får mig att koppla av nu innan kvällsjobbet. Fick hem nytt skissblock och sitter med det nu. Så gimma avkopplande! Tänkte laga mat innan jag åker men jag överlåter nog det till andra hälften och äter något enkelt så jag får bättra på humöret lite till. Är klar med mammas julklapp också. Är inte helt nöjd så vi får väl se om hon får den eller inte i slutändan.

 Längtar så till fredag. Jag och Oscar har gått om varandra hela veckan för han sover när jag är hemma, vaknar när jag har åkt till jobbet och åker till jobbet när jag kommer hem. Suck. Inte alls kul. Speciellt inte igår när jag kom hem deppig och jävlig och han nästan direkt skulle iväg... men men. På fredag ska vi ut och äta och gå på bio. Det är nog precis vad jag behöver nu. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0