Stugsittarvarning

Alltså. Igår satt jag försjunken i mitt skissblock hela dagen och nu har jag drunknat lite i jakt på inspiration till vad som kommer härnäst. Förstår inte varför jag periodvis inte har hållt på med sånt här. Det är ju SÅ kul och se hur det blir bättre och bättre och så är det SÅ avslappnande. Nåja. När det är höstväder kan man ju faktiskt sitta inne mycket så jag får väl passa på då. Idag är det ju dock vårväder (!!) ute så jag tänkte ta mig ut lite extra idag. Ska nog gå en sväng till mamma och låta Bobbie leka på hennes gård. Skulle vara skönt med långpromenad i det fina vädret men jag har ingen som helst lust att promenera själv, men jag orkar inte heller försöka få med mig någon ut. Hehe. Nåja. Det blir en bra och lugn söndag i alla fall! Tvätt och matlagning och sånt där inte så jätteroligt väntar under eftermiddagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0