Lite energi tack

Är ganska less på den här hösttröttheten. Speciellt när dagarna ofta är fyllda med saker som kräver energi. Igår köpte jag därmed hem lite nyttiga saker för jag tänkte få mig en energiboost. Nu till frukost äter jag chiapudding med gojibär. Ska vara bra har jag hört. Får bli en del frukt sen också. Och en ordentlig promenad med hunden. Det har knappt blivit av på hela veckan. Fy på mig! Men dagarna blit liksom lite vnda uppochner när man får oväntat jobb nu skyller jag på det.
Igår fick djuren i alla fall sin årliga vaccindos och veterinären konstaterade att Bobbies tänder såg väldigt fina ut. Jej! Förra året såg de en del tandsten som de fick ta bort, men sen dess har jag borstat hans tänder regelbundet och det har tydligen gjort susen. Skönt!

Nej nu ska jag göra lite yogaövningar, slänga på mig kläder och gå ut en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0