känslan

Älskar känslan när man har gjort en ny grovskiss och bara läääängtar efter att få "hugga in" i själva påfyllnaden. Idag har jag gjort klart en efterfrågad tatueringsskiss och börjat på en ny teckning med ett rådjur. Nu sitter jag bara och tittar på den och försöker bestämma vad jag ska göra med den. Roligt! Jag och vovven har även hunnit med en fin solig promenad och lite välbehövd sovmorgon. Har inte varit ledig någon dag än fastän jag jobbade ungefär 24/7 hela helgen. Fick massa extrapass vilket jag blev SÅ glad över! Så den här veckan är jag bara ledig en dag och då har jag en hel del att hinna med. Ska dock försöka hinna pilla lite med rådjuret imorgon innan jobbet. 
Nu ska jag fräscha till mig lite och sen gåbut och skrapa rutorna på bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0