Var är solen?

Jag tänkte gå till mamma och sola nu på eftermiddagen, men solen tittade aldrig fram. Var dock ändå hos mamma. Vi åkte ut till Nords först för att mamma ville köpa lyktor till köksbordet. Hennes kattunge är busunge och tar sönder typ allt. Det var ju bra för då tog jag chansen att köra hennes bil. Jag har närmligen inte kört manuellt (förutom typ några hundra meter) sen dagen efter jag tog körkort. Det är ett halvår sen. Så jag tänkte att det kunde vara bra att passa på när jag ändå skulle ut och åka med mamma. Jag trodde ungefär att jag inte skulle komma ihåg hur fan man kör ordentligt manuellt, haha! Men det var ju inga som helst problem. Det var ju skönt. Då slipper jag bekymra mig för det när jag glassar fram i Oscars automat-BMW. 

Nu sitter jag och väntar på att glassbilen ska komma hit. Vi har nämligen beställt en himla massa glass. Hittade till och med laktosfria varianter. Gött! Äter jordgubbar också. Gullemormor var här en snabbis förut och hade köpt med jordgubbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0